NS in de Sneeuw

foto: J.v.Zetten

Vraag aan de VVD (kamerlid Aptroot)
De enorme chaos op het spoor op vrijdag 3 februari kan niemand ontgaan zijn. Voor de zoveelste keer, zou het weer voor falende dienstverlening zorgen. Niet de infrastructuur, maar de communicatie zou in dit geval de oorzaak zijn. Informatieborden bleven leeg, treinen bleven uit en reizigers werden niet of zeer inadequaat opgevangen. En vervolgens wijst mevrouw Thijssen, als bestuurder verantwoordelijk bij de NS, met een vingertje naar Prorail en bagatelliseert de problemen. Er zou immers voldoende personeel en materieel geweest zijn. Ik heb als reiziger echter iets heel anders ervaren, namelijk dat er totaal geen personeel bereikbaar was en niet eens fatsoenlijke wachtruimte of enige vorm van relevante informatie. En dat mijn reis 6 uur en drie kwartier geduurd heeft, zonder enige vorm van fatsoenlijke opvang. Wat is er nodig om een dergelijke incompetente bestuurder aan te pakken en dit probleem structureel op te lossen? Ik verneem graag wat ik als stemrechtige Nederlander en als reiziger kan doen.

Geen antwoord van de VVD (8/5, kamerlid Aptroot)
Na 3 maanden en twee keer rappelleren is geen antwoord ontvangen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *